۱۹ آذر ۱۴۰۴

راه اندازی زیرسامانه گزارش عملکرد و اضافه کاری پرسنل شهرداری سمنان

  • توسط
  • 29 تیر 1404
  • دیدگاه غیر فعال شده است

به گزارش مدیریت ارتباطات، تشریفات و امور بین الملل شهرداری سمنان، وحید پرویزی مدیر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های نرم افزاری شهرداری، گفت: سامانه گزارش عملکرد و اضافه کاری پرسنل شهرداری با هدف سیستمی نمودن فرآیند گزارش عملکرد و اضافه کاری پرسنل و نیز یکپارچه سازی و بایگانی الکترونیکی اطلاعات راه اندازی شده است.

🔸وی افزود: با توجه به اهمیت فرآیند گزارش، گردآوری و بررسی اطلاعات اضافه کاری، تعطیل کاری و شب‌کاری پرسنل شاغل در شهرداری سمنان، مناطق و سازمانها و همچنین با توجه به تعدد واحدهای اجرایی شهرداری، سازمان فاوا پیرو اعلام نیاز حوزه مدیریت سرمایه انسانی، زیر سامانه گزارش عملکرد و اضافه کاری پرسنل شهرداری را طراحی و به عنوان یکی از زیربرنامه های سامانه جامع مدیریت منابع سازمانی شهرداری سمنان معرفی نموده است.

🔹مدیر سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان، یکپارچگی، سهولت کاربرد، تسریع انجام فرآیندهای مربوطِ، ایجاد شفافیت و صرفه جویی در مصرف منابع سازمانی را از ویژگی های این سامانه برشمرد و خاطرنشان کرد: از طریق این سامانه مسئولین واحدهای اجرایی شهرداری نسبت به ثبت عملکرد و فعالیت های فوق العاده پرسنل در قالب اضافه کاری، تعطیل کاری و شبکاری به تفکیک محل خدمت اقدام می‌نمایند و در نهایت براساس گزارش های تجمیعی عملکرد هر کارمند، حقوق پرسنل پرداخت می‌گردد.

قبلی «
بعدی »

اخبار

ورزشی