۱۸ آذر ۱۴۰۴

راه اندازی نسخه جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری اقدامی موثر در راستای افزایش پاسخگویی و شهروند محوری

  • توسط
  • 10 خرداد 1402
  • دیدگاه غیر فعال شده است

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خبر داد:

راه اندازی نسخه جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری اقدامی موثر در راستای افزایش پاسخگویی و شهروند محوری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با اشاره به لزوم توسعه ابعاد خدمات‌رسانی شهرداری، گفت سامانه ۱۳۷ با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و هدایت رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر و دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان در این باره اظهار داشت: با بررسی ها و نیاز سنجی های صورت گرفته، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان، با تلاش تخصصی کارشناسان ، به باز طراحی و ارتقاء نسخه جدید سامانه ۱۳۷ اقدام نموده است.

وی از قابلیت های ویژه این سامانه گفت: که این سامانه به عنوان یکی از زیرسامانه های سمنان من و سامانه مدیریت منابع سازمانی شهرداری می‌باشد و بسیاری از قابلیت ها جهت تسهیل کاربری و پیگیری امور در فرآیندهای آن لحاظ شده است. ارجاع هوشمند و خودکار درخواست ها، قابلیت اطلاع رسانی های پیامکی در هر مرحله و تسریع در روند پاسخگویی به متقاضیان از ویژگی های مورد تاکید این زیرسامانه جدید است.

پرویزی در ادامه افزود؛ از طریق سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ مجموعه شهرداری اقدام به دریافت درخواست های شهروندان در زمینه رفع مشکلات شهری و پیگیری آن‌‌ها می‌نماید.

پرویزی در انتها خاطر نشان کرد؛ شهروندان محترم سمنان می‌توانند با عضویت در سامانه سمنان من به آسانی از خدمات سامانه ۱۳۷ بهره‌مند گردند.

قبلی «
بعدی »

اخبار

ورزشی