شهردار سمنان گفت :
نقش موثر خدمات شهری در افزایش رضایتمندی شهروندان
شهردار سمنان ”خدمات شهري“ را قلب ”مديريت شهري“ دانست و گفت : ارائه خدمات مطلوب شهری نقش موثری در افزایش رضایتمندی شهروندان دارد .
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در اولین نشست کارگروه خدمات شهری شهرداری سمنان که صبح چهارشنبه در محل سالن شهید بابایی شهرداری سمنان برگزار شد تشکیل کارگروه خدمات شهری را اعلام کرد و افزود : به منظور مدیریت، ساماندهی و بهینه سازی تاسیسات و شبکه خدمات رسانی در سطح مناطق سه گانه شهر ، این کارگروه تشکیل شده و تا اتخاذ تصمیم سازی جهت ساماندهی و ارتقاء کیفی و کمی خدمات و تسهیلات شهری نشست های این کارگروه ادامه خواهد داشت .
مرتضی نژاد ادامه داد : عدم هماهنگی بین سازمان ها و مناطق و معاونت ها موجب هدررفتن سرمایه های شهر و عدم ارائه مطلوب خدمات به شهروندان می شود و در این کارگروه به صورت تخصصي مسائل مربوط به هر زیرحوزه خدمات شهری اعم مدیریت پسماندها ، مسائل بوستان ها ، جمع آوری نخاله های ساختمانی ، رسیدگی به سرویس های بهداشتی و موارد مشابه مورد بحث و بررسي قرار ميگيرد و از تجربیات دیگر شهرداری ها هم بهره گرفته می شود .
وی با تاکید بر اینکه امروزه هدف همه کوشش هاي مديريت شهري در زمينه افزايش خدمات، جلب رضايت بيشتر شهروندان است، گفت : امور خدمات شهر گستره عظیمی از خدمات شهرداری برای شهروندان را در بر می گیرد که ارائه مطلوب خدمات تاثیر زیادی در افزایش رضایتمندی شهروندان و بیشتر در سطح محله ها دارد.
شهردار سمنان ”خدمات شهري“ را قلب ”مديريت شهري“ دانست و خاطرنشان کرد : خدمات شهری ارائه شده توسط تمامی بخش های شهرداری اعم از مناطق و سازمان ها،ارتباط مستقيم و منسجمي با زندگي روزانه شهروندان دارد و به نوعی در چگونگی كيفيت زندگي آنان نقش دارد .