مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان از ثبت ۱۶۰۰ تماس در نه ماهه امسال خبر داد

  • ۶ بهمن ۱۴۰۰
  • ۱۱۲ بازدید

ثبت ۱۶۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان در نه ماهه امسال

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان از ثبت ۱۶۰۰ تماس در نه ماهه امسال خبر داد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ، پیمان نقاشیان مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان با اعلام این خبر افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان بطور فعال آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و مشکلات شهروندان سمنانی است و تماس های شهروندان در همه حوزه ها در اولویت کاری این شهرداری قرار خواهد داشت.

وی افزود: مشارکت شهروندان با استفاده سامانه ۱۳۷ شهرداری سمنان افزایش یافته و این تماس ها موجب تسریع در حل مشکلات مناطق می شود .

نقاشیان تصریح کرد : بر اساس آخرین گزارش آماری سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری، در نه ماهه اول سال ۱۴۰۰ مردم سمنان بیش از ۱۶۰۰ تماس با این سامانه برقرار کردند که آمار به ثبت رسیده نشان می دهد موضوعاتی مانند لکه گیری آسفالت ، نظافت معابر ، لایروبی انهار و کانال ها ، جمع آوری نخاله ها ، جمع آوری سگهای ولگرد و رفع سد معبر در الویت مطالبات شهروندان قرار داشته است.