لزوم تعیین برند گردشگری منطقه

  • ۷ اسفند ۱۳۹۸
  • ۱۹۹ بازدید

در دومین نشست هم اندیشی توسعه فرصتهای گردشگری شهرهای همجوار مطرح شد :

لزوم تعیین برند گردشگری منطقه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، زحمت کش عضو شورای اسلامی شهر سمنان در دومین نشست هم اندیشی توسعه فرصتهای گردشگری شهرهای مجاور که با حضور مدیران شهری شهرهای سمنان، سرخه ، درجزین ، مهدیشهر و شهمیرزاد در محل شهرداری شهمیرزاد برگزار شد، به لزوم تعیین یک برند مشخص گردشگری منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیاری از کشور های متکی به گردشگری، به منظور پاسخگویی به تغییرات تقاضای گردشگری، محصولات گردشگری مختلفی از قبیل چشمه های آب معدنی ، تفریحگاه های طبیعی و مقاصد اکوتوریستی را عرضه کرده اند و در این زمینه یک برند مشخص تعریف نموده و توانسته اند به وسیله آن جذب گردشگر زیادی را داشته باشند .

وی به ساخت پل معلق در مشکین شهر و وجود چشمه های آب گرم سرعین اشاره کرد و گفت وجود چشمه آب معدنی (آبگرم) در منطقه بهترین فرصتی است که در زمینه گردشگری سلامت به منظور پاسخگویی به تقاضای گردشگری، پتانسیل برندسازی را داراست.