لزوم ارتقاء کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان و مسافران

  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
  • ۴۹ بازدید

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تاکید کرد:

لزوم ارتقاء کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان و مسافران

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سمنان در نشستی با مدیران سازمان های خدمات رسان شهرداری ، بر لزوم ارتقاء کمی و کیفی خدمت رسانی به شهروندان و مسافران تاکید کرد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ، مهدی خالصی دوست ، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سمنان گفت : شهرداری به عنوان مسئول ارائه دهنده ی خدمات شهری نقش بسیار مهمی در ایجاد رضایت در جنبه های مختلف زندگی شهروندان به عهده داشته و چگونگی توزیع خـدمات شـهری مـی تواند نقش مؤثری در توسعه ی اقتصادی مناطق شهری داشته باشد.

خالصی دوست افزود: طی نشستی با مدیران خدمات شهری مناطق سه گانه و روسای سازمان های سیما، منظر و فضای سبز شهری و مدیریت پسماند بر تشدید نظارت بر وضعیت روشنایی سطح شهر و کاهش خاموشی ها تاکید شد.

همچنین مهدی خالصی دوست عنوان کرد: ارائه خدمات شایسته، خواسته قلبی مدیریت شهری است و با توجه به افزایش سفرها و تعداد گردشگران در ماه پایانی تابستان بازید مستمر از وضعیت بهداشتی نمازخانه ها و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مسافران و زایرین حرم مطهر رضوی ضروری است .