سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان اظهار کرد:

  • ۶ مهر ۱۳۹۹
  • ۳۴۶ بازدید

رونمایی از سامانه جدید ۱۳۷ شهرداری سمنان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان اظهار کرد: سامانه جدید ارتباطات مردمی و مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری به آدرس ۱۳۷.semnan.ir جهت سهولت کار شهروندان در ثبت و پیگیری درخواست آنان توسط سازمان فاوا طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: یکی از مهمترین ارکان کسب موفقیت در هر دستگاه، میزان ارتباط مشتریان و مخاطبان با سازمان و حوزه مربوطه است که اغلب به واسطه تبلیغات گسترش می یابد؛ اما در حقیقت آنچه بیشترین نقش را در حفظ این ارتباط دوسویه و متقابل ایفا می کند، سطح پاسخگویی و کیفیت ارائه خدمات است و تبلیغات، بیشتر جنبه معرفی و ایجاد شناخت را به عهده دارد.

وحید پرویزی با اعلام این خبر گفت: راه اندازی سامانه های ارتباطی، بخشی از تلاش برای حفظ و گسترش ارتباطات بوده است. سامانه هایی که به دوران ارتباط یک سویه و عملکرد یک جانبه از سوی مدیریت شهری خاتمه داده و به نوعی مخاطبان را در اجرای امور شریک و همراه می کند. یکی از برجسته ترین این راه های ارتباطی که در شهرهای مختلف به کار گرفته و تجربه شده، سامانه های تلفنی ارتباط مردمی است که در شهر سمنان این طرح با علاوه بر پاسخگویی تلفنی، با امکان ثبت و پیگیری درخواست های مردمی بصورت آنلاین و در تمام مدت شبانه روز تحت عنوان سامانه ۱۳۷ فعالیت می کند.

وی با ابراز امیدواری عنوان کرد: تا کنون کلیه درخواست‌های شهروندان از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ شهرداری بوده است که با راه اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری به آدرس ۱۳۷.semnan.ir شهروندان خواهند توانست درخواست های خود را بصورت غیر حضوری و در زمینه های مختلف مطرح نموده و نتایج پاسخ خود از مدیریت شهری را در همین سامانه رصد نمایند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری سمنان در ادامه یاد آور شد که شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه ۱۳۷ نسبت به ثبت بازخورد خود از هر یک از خدمات دریافت شده اقدام نمایند که این نظرات مستقیما در ارزشیابی و عملکرد مناطق و سازمان های شهرداری و بهره گیری در اصلاح روند پیگیری درخواست های مردمی مورد استفاده قرار می گیرد.