رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خبر داد:
راه اندازی نسخه جدید سامانه ۱۳۷ شهرداری اقدامی موثر در راستای افزایش پاسخگویی و شهروند محوری
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با اشاره به لزوم توسعه ابعاد خدماترسانی شهرداری، گفت سامانه ۱۳۷ با هدف ايجاد زمينه براي مشاركت شهروندان در مديريت شهري و هدايت رفع مشكلات و معضلات شهري و مديريت غير مستقيم مردم بر شهر و دريافت ديدگاهها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مديريت شهري با رويكرد خدمات رساني مطلوب تر به شهروندان و ايجاد ارتباط بيشتر شهروندان با مديران ارشد شهرداري راه اندازي شده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان در این باره اظهار داشت: با بررسی ها و نیاز سنجی های صورت گرفته، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان، با تلاش تخصصی کارشناسان ، به باز طراحی و ارتقاء نسخه جدید سامانه ۱۳۷ اقدام نموده است.
وی از قابلیت های ویژه این سامانه گفت: که این سامانه به عنوان یکی از زیرسامانه های سمنان من و سامانه مدیریت منابع سازمانی شهرداری میباشد و بسیاری از قابلیت ها جهت تسهیل کاربری و پیگیری امور در فرآیندهای آن لحاظ شده است. ارجاع هوشمند و خودکار درخواست ها، قابلیت اطلاع رسانی های پیامکی در هر مرحله و تسریع در روند پاسخگویی به متقاضیان از ویژگی های مورد تاکید این زیرسامانه جدید است.
پرویزی در ادامه افزود؛ از طریق سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ مجموعه شهرداری اقدام به دریافت درخواست های شهروندان در زمینه رفع مشکلات شهری و پیگیری آنها مینماید.
پرویزی در انتها خاطر نشان کرد؛ شهروندان محترم سمنان میتوانند با عضویت در سامانه سمنان من به آسانی از خدمات سامانه ۱۳۷ بهرهمند گردند.