شهردار سمنان خواستار شد:
بهره گیری شهروندان از سامانه” سمنان من ”
شهردار سمنان از عموم شهروندان خواست برای توسعۀ ابعاد خدماترسانی شهرداری ، عضو سامانه “سمنان من “شده و از خدمات شهروندی آن بهره گیرند .
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان ،خبرگزاری ایمنا در گزارش با سید علی مرتضی نژاد در نشست کارشناسان و رابطان فناوری اطلاعات شهرداری سمنان گفت : با توجه به سیاست افزایش اختیارات و تقویت شهرداری های مناطق و اهداف ناحیه محوری و محله گرایی در مدیریت شهری، توسعۀ خدمات تعاملی و الکترونیکی در شهرداری اجتناب ناپذیر بوده و سامانه های هوشمند شهرداري سمنان با هدف تسريع در انجام كار شهروندان ، جلب رضايت و پاسخگويي سريع به آنها راه اندازي شده است .
مرتضی نژاد ادامه داد : سامانه my.semnan.ir با امکان ارائه ۱۴۳ خدمت غیرحضوری برای شهروندان و ۲۶ محور خدمتی الکترونیک برای مهندسان سازمان نظام مهندسی ، بستری را فراهم آورده که شهروندان بتوانند به صورت ۲۴ ساعته ، تقاضای خود را مطرح و پیگیری نمایند .
شهردار سمنان با تقدیر از فعالیت های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان در راه اندازی سامانه های هوشمند شهری ، از عموم شهروندان خواست برای توسعۀ ابعاد خدماترسانی شهرداری ، عضو سامانه “سمنان من “شده و از خدمات شهروندی آن بهره گیرند .
وی خاطرنشان کرد : بهره گیری از قابلیت های خدمات الکترونیکی و تعاملی شهرداری در راستای نوآوری توسعه و ارتقای کیفیت خدمات شهری، مزایای فراوانی را دربر دارد که کاهش مراجعات شهروندان و کاهش اتلاف زمان در ساختارهای اداری ، کاهش سفرها و ترددهای شهری و بخصوص در ایام شیوع ویروس کرونا ، از جمله این موارد است.
شایان ذکر است سامانه my.semnan.ir با امکان دسترسی الکترونیکی شهروندان به کلیه خدمات و سرویس های بر خط شهرداری سمنان و دستیابی به اطلاعات مختلف مورد نیاز به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته به شیوه ای با ثبات، قابل اطمینان و امن و محرمانه در سال ۱۳۹۸ توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان طراحی و رونمایی شد.